Sha sha bloggen!

Haha sitter vid tv,n och datan.. standard jag vet (a) men ändå.. kom nys hem från unkan haha tog med mig longboarden ut idag :) kännde för att åka lite.. kul att alla ba : " ofta du kan åka på en sån där?" hahah jag vet jag verkar vara fett värdelös på saker. osv .. men nejnej det här kan jag faktiskt! longboard är sjuuukt kul att åka på :D men iaf sitter och laddar ner en film nu som alfons tippsade mig om.. såå hoppa den är bra annars åker han på en hööööger :D puss.. nej men har fixat en intervju nu ocå! kuuunglig jag vet (y) som nanny iaf! sjuukt kul.. ska på intevjun den 17.onde inne i stan -.- men de fixar sig nog i slutet.. bara jag får referens av min mentor och mina praktik platser ^^ aja preeejma ballerejna :D hahahahah fett cp men aja ska försöka få ordning på allt nu så ppuss hej/Amanda
 
M:
och alla 100 chanser som vi har gett 
betyder ingenting nu har ändrat om min adress 
men det känns som jag dör varje gång jag hör någon med samma namn
vill inte veta vad jag gör om jag såg dig i någon annans famn..
Påminner mig grymt mycket om dig när du hade de svårt. finns alltid :)
......................................................................................................................................
M & W:
nice to nice to know ya lets do it again 
how we did it on a one night stand
girl i wanna be more then a friend ..to ya 
hahaha fyfan asså.. glömmer aldrig :')
........................................................................................................................................
Finns många mer låtar som påmminer om folk som jag har mycket minnen med men puus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0