Smart b-rud over here!

Shoooo bräää. händer låå? :D 
själv sitter jag hemma i mitt rum och chillar kanten och lyssnar på musik som jag har gjort typ hela dagen.. Eller drog upp t centrum fort för jag skulle fixa cigg och tanka på luren :p soft haha drog like a loooner men träffade martin och lino på bussen så de va chill sen träffade jag på ante och tina typ direkt så de gick ju priiiiima ballerina :D tog en sen gick jag och handlade -.-' wooorst day of my life for suuure! :/ hahahha aja KBK! ska ta 18.23 bussen upp t unkan och träffa noelia och dom andra i hooope annars sitter jag väll där själv like a loooner.. Standard ;) nej men julia drog nyss också.. kul att man skriver "hääänder låååå?" t henne och hon svarar "Ska gå på planet nu så adiiios amigos vi ses om en vecka.." Känndes ju rätt okej.. alla åker utomlands och jag typ " jag ska åka till solarie öarna!" AHAHAHHAHAHAHAHAH driiiver :D nej men ska fortsätta chilla kanten med min musik nu så puss/Amanda 
HAHAHA SÅ JÄVLA SANN! 
verkligen att den stämmer på allt utom "Crying out loud"  & "Hospital" 
hahha annars varen klockers :DDD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0