Tralalla

Shuuuu breeeee! 
haft en awsoooooome dag idag :D kvällen var helt klart bäääst :D 
Drog me dani t tvärvägen drog hem t henne o hämta dricka sen drack vi lite sen gick jag och mötte mackan och jocke så jag va med dom.. de va inte okej. jag vart dränkt med öl.. och cola.. orka slösa öl på att hälla den över mig :o haha hjärndöd :p men sen drog vi upp t micke däre va "fest" haha typ 5 pers med oss tre som kom inräknade.. haha mackan så sööt.............. saiiiiiiiiiiik helt annorlunda än vad han brukar vara (och han va fan inte full) :ooo aja.. sen så försvan jeppe och mackan så de va bara jag och jocke kvar haha han låg i gräset bland buskar i en nedförs backe HAHA medans jag stog typ framför och jag vet inte vad :$ hahaha as kul vare iaf.. sen stog fking jeppe och krama mig och massa skit framför den personen som verkade bli liiiite aviis -.- hatar sånna situationer asså de blev lite awkward.. men jag kunde inte göra ngt åt saken fkt.. de va jeppe som va på mig 24/7 inte tvärttom... men sen skulle jag hem så jag krama alla ( mackan o jeppe) HAHA hejdå och då bestämmde sig jocke för att göra mig sällskap så vi gick till bussen och chillade kanten osv haha sen väll på bussen när jag ska av så åker bussen förbi.. jag glömde och trycka på stop knappen så jag åkte med han till tumba bruk så fick han vänta med mig på bussen dära :D haha gulligt :) sen när jag väl kom hem och allt så smsar affe (igen) osvosv.. så jag gick ut och träffade han och jag fick en cigg och så stog vi och snacka lite bara i typ 30 min :p myyyyyys haha och nu sitter jag hemma i sängen igen och smsar med massa folk och chattar med ngr oxå :D men nu orkar jag inte skriva mer ska nog gå och ta en macka i köket ;) kan kanske lägga ut en bild imrn på hur jag ser ut på benen.... :( helt uppsvullna och röda av pinn märken och hand märke.. mackan är ju som sagt en jävel på att nypas så jag har as ont i rumpan och bröstet och min navel piercing(?).. :((( peeeeeack out broooes /Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0