Chill dag'

Shuuu bree.. vaknade vid typ kvart i 12 eller 1 tror jag av becka som ringde o väckte mig ;)..
thanks dude.. aja dagen har varit rätt chill sådär ;) kom hem för typ 1 timme sen efter att ha varit i rönninge/ skyttorp och tumba bruk ^^
hahah drog t rönninge med: becka, noelia o dani och mötte massa folk där massa som man inte kännde igen typ ngn bertil.. martin.. osv asså HAHAHAHAHHA vem kommer till en fotbolls plan med bollen under tröjan ser ut som den är gravid och tröjan är en mcdonalds tröja + att människan cycklade xDD fick mig ett gott skratt iaf ahhahahahah!!!!!! :) hhahaha sen vare en skit kaxig snorunge där oxå osv. ;) . sen på berga hade vi skit kul! asså jag dog av keffs reaktion! :DD min iphone e ju paj.. men man kan fortfarande trycka på "röstigenkänning" så om man säger ett namn så ringer den upp till personen och vi har hållt på så med: mackan, jocke, keff o affe hela kvällen typ HAHAHHAHAH jag o noe ringde ante sen gick de inte och stänga av så det skickades ett röst meddelande t han där jag skriker "MEN JAG HAR FATTAT DE KÄRRING JÄVEL LÄGG PÅ!!!!!!!!!!!!" hahahahhahahahahah största dampen.. fett pinsamt men aja.. samma sak hände med jocke fast då satt jag och cp.ade mig med värsta mongo röten :/ jag viste ju inte att de spelades in sen ba: "tack för ditt meddelande de har nu skickats".... hahahhaha aja life goes on osv.. haha men ligger just nu och kollar på fotboll, england- italien  eller de kanske slutade nyss fan vet jag kollar inte just nu ^^... ahahhaha pallante nu asså puss/Amanda  
jag ala beckas place :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0