för i orten va jag stjärna långt innan jag va känd, kännde mig hemma överallt så överallt gick jag hem sen.

Shuuu bre, hääääääänder looo? inget läääää! asså hej briiiist på liv :(..
Aja igår vare som vanligt bara en chill dag.. som jag spenderade på unkan med noelia, dani, becka o cassandra typ .. sen i början va jag mest med wille o sebbe bara.. jag som sagt att ajg ska va sur på wille.. men asså de funkar inte o va sur på han för han säger alltid nånting som man skrattar åt.... -.- suuuuuuuug..
aja idag blire väll unkan igen.. like a boss haha skriver de överallt och hela tiden ;)) men ska fixa mig sen försöka fixa pengar, sen tagga centrum och sen fixa cigg och sen dra t unkan. Asså svär min granne vill ha en stekpanna i huvet och du jag skojar inte snart! kommer fan gå ut och skrika hållkäften med din jävla mortorcyckel skit sak! sen *BAAAAAAAAAAMM* i hans huvud.. ;) aja puss pallar inte skriva mer.. sitter o smsar med affe, ovanligt va? NEJ FÖR HAN BOMBAR MIN LUR!!!!!!!! -.-' /Amanda 
Standard :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0