Han är som knark - jag behöver honom fastän han har förstört mitt liv.

Jag orkar inte. Stämplad player inom salem snart? vad fuck vill alla? -.-
Jag gillar ingen av : Marcus, affe och jocke eller wille.. Herregud alla går runt och sprider olika rykten om de. Seriöst får man itne ha kill kompisar eller? -.- 
Ngn av er läsare som vill stå i stekpans ledet? :D stekpans ledet består av: Tesse, jonathan, dani, keff och martin  :) jag tror ni fattar vad de e.. aiighT'?...
Ajja pallante ska fixa mig nu sen chilla på att få pengar av mamma o pappa sen tagga centrum och köpa cigg.. sjukt länge sen jag hade cigg asså, har levt på andra hehe... ahah aja har man hundar som ger så har man ;) nej driiiiiiver noe :D för om jag skulle kalla henne hund skulle jag helt plötsligt bli hunden ^^ get it'? puss/amanda 

Hammarby! Vi är bajen från söder vi är grönvita bröder!
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra!..
You'll never walk alone <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0