Kan inte, vill inte..


Kan inte! asså jag är en sån person som inte kan säga saker.. Jag kan inte säga om jag tycker om någon eller om jag har problem med ngt eller vad som helst.. Jag vet inte varför men de bara e så. Helt sjukt jag vet, men får väll leva med det.. Det finns bara 2 personer som jag verkligen har sagt allt till och de är Noelia och jocke.. 
jag har inte ens kännt jocke länge men han är grym! han finns alltid om man behöver han om jag behöver snacka eller vad som helst.. han lyssnar alltid,han brukar ringa ibland haha söt :) men jag kan säga allt om hur jag har de hemma och hur jag mår och allt. Samma sak med noe kan verkligen säga allt till henne!..
Iaf....
Nu har jag börjat stå upp för mig själv. Jag orkar inte med mer skit snack och folk som tar en förgivet som tror att man alltid ska springa efter som en hund. 
Men iaf fuck dom ha ett bra liv :).. Natta jag vet hur du känner för jag gick igenom exakt samma sak med jesper och de va ett rent jävla helvete jag mådde as dåligt över de och de va inte ens en så stor sak de handlade om.. Men jag har sagt att de är lungt och att jag inte bryr mig om de. men mer tänker jag inte göra, sen är de upp till dig. 
Aja ska inte deppa ner allt.. Kärlek till Noelia & Jocke som alltid finns vad de än är :) puss/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0