Kul..

Igår.. Om inte wikwik och Billy hade varit hos cassandra igår så hade jag faktiskt varit rätt sur.. Hur kul på en skala 1-10 är de när: cassandra, Noelia, Jimmie och Linus går in i ett annat rum och ska "prata" och sedan låser dörren om dom oxå? Man känner sig rätt älskad då Asså.. Nej inte ett skit!! Fom viste hur jävla dåligt kag mådde oxå.. Det ända dom kunde göra då för mig va att hämta ett glas cola när jag smsa om de.. Jag säger inte Att jag vill Ha uppmärksamhet eller något men de va inte typ så att ngn kunde stanna med mig eller va social.. Aja jag kanske är rätt sur ändå.. Låg stil Aja har massa videosar på wikwik och Billy när dom fuckar ur totalt och massa bilder haha här kommer lite bilder från igår :)/ Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0