Looost.. But in à good Way?

Shoo brää vööööd händer?
Haha jag är tydligen helt vilse fast på ett bra sätt? Hyr fuck kan man va vilse på ett bra sätt? Aja Hahah glömde helt totalt bort att de va skola imorgon så jag låg och smsa med vööööd? t typ halv 3... Sen kom pappa och frågade blablanlablablabla..... Osv :) men iaf ska väll ta mig upp från min sköna varma säng... Upp i kylan.. Med dessa kramper i magen! Men fuck de för idag är de "fredAg" iaf för mig, becka , Dani och Noelia :D bäääääääästa Ey becka om de e sånt här väder hela dagen så bangar jag fan inte på våran plan Asså? :D Aja måste fixa mig nu puss/ Amanda
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH SÅ JÄVLA FULA!!!!!! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0