Lördag 16 juni.

Hej förlåt för att jag inte bloggat men mobil appen funkar inte, Tror de är för att dom håller på att göra om.
Så jag bestämde mig nu för starta datan o blogga, Och försöka fixa nya design, Lite mer sommrig o nya fräsha bilder, Bra va? :)

Iallafall dom här dagarna har jag varit ute med trevliga människor, Och igår gick jag upp halv åtta o gick till skolan.. Fick vara där med wickelys,anton,sofie,gabbi,freddie. Så jag va dödstrött så var hemma hela kvällen och kollade på bring it on som gick på tv, Älska <3 .

Idag är det ju as dåligt väder så har ju inte lust till något.. Vill fixa cigg iaf, Det har jag sagt i fyra-fem dagar snart,Men det blir aldrig av. Jaja får se hur det blir! Ska försöka fixa designen nu, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0