Midsommar = lyckad!

Hade de sjuuuukt bra igår.. startade lite segt bara. haha jag och noelia satt i 708.ans busshålls plats i över en timme hahaha! sen hoppade jag runt på en fot och viste inte att : mackan , micke, jocke o deras kompis satt och kollade HAHAHAHHAHA piiiiiiiiiiinsamt! xDDD aja sen drog vi t ida och sen drog jag o noe först t prästbodaängen där jag räcknade upp till att de va ca 50 pers när vi kom.. sen kom de mer o mer hela tiden sen kom ida.. och noelia o cassandra drog så vi chillade lite gran där sen drog vi hem t mig och åt glas och drack cola! <3 looooove! hahah asså jag är seriöst efter xD köpte 1 cigg för 2 cider av mackan plus att han o jocke tog en varsin nere i rönninge oxå -.- suuuuuug hahahhaha men han hade camel blå! :D så han o jocke kom t ida snabbt lämnade och chilla lite gran osv.. aja skit i de nu... den här dagen har varit rätt chill oxå ;) jag o ida vaknade åt fixa oss sen drog vi upp t centrum fixa cigg sen träffade jag på: micke, nikki, mackan, dennis, ante osv osv osv.. inte okej!!!!!!! hahahhahahha aja sånt e livet... men bloggar mer snart måste fixa en sak puss/Amanda 
HAHAHHAAHAHHA VÅRAN  NATTHUMOR ASSÅ! HAHAHHAHAHHAHAH do you remember? ^^ <3

Kommentarer
Postat av: utan att skämmas is back !

Hahhaha bror klart jag minns det är våran grej och ha cp natthumor :D hahaha <3

Svar: hahahahah asså bror de va gryyyyyyymt! :D <3
amandaonatalie.blogg.se

2012-06-24 @ 00:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0