PaSs

Asså seriöst!! Orkar inte? vad äre med dig? vem är du? jag känner inte igen dig längre. det ända du bryr dig om är vad alla andra tycker om dig.. Fuck vad andra tycker va dig själv! jag vet inte vad.. Jag orkar inte ens lägga ner min tid på att skriva om de.. Så himmla onödigt och bara kasta bort allt vi byggt upp tillsamman. men om de är de du vill så visst kör bara! men kom inte som en hund sen och tro att jag har glömt bort allting. 
Men om du hellre vill ha dom som bästavänner än mig så äre lungt. Om du inte har lyssnat på mig idag efter allt jag sa till dig och om du inte tar åt dig så äre seriöst pass på dig för jag orkar inte mera! Jag har verkligen försökt jag vill ha med dig varje dag ut jag försöker så jävla mycket.. men när jag bara får skit tillbaks så äre fan slut på allt! 
Så valet är ditt. Välj dem som är viktigast för dig.. Jag kunde inte bry mig mindre längre asså.. 
Bilden säger mer än 1000 ord! 

/amanda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0