Shuu bre!

Yes man! Här har vi månadens ungdom! Hahaha fett nice! Jag vart månadens ungdom på unkan :DD vart fett snopen haha ;)
Aja har spenderat hela kvällen på unkan med mina homies (becka, noe, Ida, Amanda och farbror blå ;D Soooft!
Sen så satt jag och noe i mys rummet när : keff, affe, ngn , ngn och ngn kom och förstörde våran lilla stund haha Aja de va kul!!! Tills noe gick och jag va kvar själv med dom när dom satt och sjöng! Hahah as kul faktiskt ;) se. Drog vi hem t noe och chillade där från typ halv 10 tills nu ;) kom hem nyss skit soft faktiskt :) snackade lite med jockeeeeeboi oxå.. Like à baws... Aja skriver mer imrn för nu ska jag sova! Puss/ Amanda

When I say "I like you", I really mean it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0