SOMMARLOV!

Sommarlov kröka varje dag.. Himmlen blå ska jag nå, men jag fångas utav snuten sooomalooov fuckat soomarloov.
HAhahahaha nya sommarlovs låten :D Sorgligt att säga hejdå till alla idag.. SAIIIIK hahahah jag och erik skrek hejdå sen sprang vi t bussen HAHAHAHHA! på vägen så vi bambi och jag skrek då skrek han
jag: AAAAAAAAHHHHH!!!
erik: AAAAAAAAAAHHHHH!
erik: vänta.. vad skriker vi åt?
jag: KOLLA DÄR!!!!!!
erik: Men amanda det är ju bambi!!!
ja: JAG VET!!! fett läskig!
erik: fortsätt spring!
hahahahhahahahahahhahahahahha epic :$
aja en sprang vi så skulle bussen precis åka men jag skrek på erik att springa snabbare så vi han.. skämma ut oss för hela bussen oxå iaf för affe o emelie.. aja puss måste springa t bussen nu.. /AManda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0