Vad jag än gör & vad jag än ser..

vad jag än ser eller vad jag än gör så påmminer allt om dig. Går inte en dag utan att du är i mitt huvud.. Sötnos kom tillbaka jag saknar dig så enormt mycket!! utan dig så är allt tomt.. ligger och tänker på att jag aldrig mer kommer att få höra ditt underbara skratt eller din röst eller ditt fina leénde.. så jävla onödigt! Över 3år har gått utan att jag fått se dig eller höra dig! Asså min ända önskan är att bara få träffa dig! 5 minuter fan vet jag! bara jag kan få se dig igen! 3år.. de är för länge! de skulle ju vara vi föralltid?! vad hände varför hände de? du finns alltid i mitt minne och du kommer aldrig! aldrig bli glömmd! du är förevigt saknad.. önskar bara att du kunde få vara här nere med oss. du var 14 år, du hade inte ens fått börja leva ditt riktiga liv än..
"varför skapar man liv när de ändå kommer dö, varför kommer sommarn när de ändå kommer snö. ? "
Jag älskar dig mer än allt och saknar dig mest av allt! 
Storsaknad alltid i mitt huvud.. 
Malin! kommer du ihåg våra sjuka minnen? typ som när vi lekte galna ko sjukan när vi gick i 5.an?! haha utan att skämmas så sprang vi runt på skolgården i säby och skrek som kossor! hahah jag kan skratta så mycket åt allt vi gjort! som en annan gång när jag råkade kasta en stor kula i ditt huve sen frågade jag vad som hände för att du skulle tro att de va någon annan som kastade den och inte jag!? haha sjuuukt fan :')
Sitter och ler när jag tänker på våra minnen! så underbara! 
Jag fick iaf äran till att lära känna världens finaste och mest underbaraste människa och jag fick känna henne i 13 år innan gud tog dig ifrån oss! världens finaste ängel hoppas du vakar över oss puss älskling hoppas vi ses när min tid är inne! Jagälskardig föralltid<333 
Såå söt! har va vi runt 8-9 år :') bandy proffsen!
gulligt jag saknar dig :)<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0