Ad fucking hd!

Gaaaah åååh!
Åh vad jag ska döda Jocke och Marcus som paja min lur idag! :/ nu är hela jävla framsidan paj sprickor i hela skiten.... Fast sen va Marcus lite gullig och sa att han kunde försöka göra en plåt baksida till mig eftersom han går plåt pogrammet och jag sa att mamma ville beställa en plåt baksida.. Haha sen Jocke vill jag bara skjuta! Fan fick han luft ifrån Hahah från ingenstans tror han att vi är bästavänner? Hahha okej jag snackar ju lika mycke me han helt random som han gör med mig men iaf hhahahahhaha! Gaaaaaah vad jag e fuckt up i huvet just nu hahhaha Omg iaf hoppas ni haft en trevlig dag som jag har....... Nej unkan Asså.. Lodare. Men så kan det gå. Pöss och hej! :)/ Amanda
Fin mobil va? Och fram sidan är värre än vad de ser ut.. Och baksidan lixom.. Hallå hela skiten har lossnat osv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0