Alla ni som har legat med ett skåp!!

Hahhaha fick just den låten på huvet heja jävla keff Asså! Han går alltid runt och sjunger på udda låtar sen får jag dom på huvet sol typ härom dan gick han runt och sjöng vart ligger landet där man börjes bananerna osv.. Aja skit i det! Idag ska vi alla tagga in te stan och hämta våra the sense(?) biljetter!!! Wooooho! Tagga lördag! :D..
men iaf idag blire krök som vanligt på fredagar ^^ jag, Ida och Noelia ska köpa cider eller aa till oss såklart sen kommer vi säkert vara med massa andra :p någon som vet fest? Någon? .. Haha ante ville att jag skulle hitta en.. Alltid jag som blir offer för de.. Men aja känner lukten av fucking bibel nu så herrå pöööss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0