chilling'

sitter just nu i soffan och lyssnar på musik :D fett softish!
men ska väll vänta på att noelia smsar och säger att hon e klar osv.. sen nu är vanessa på väg hem så hon skulle ringa när hon va hemma så ska jag tagga och möta henne i centrum.. :) soooft!
hahah jag o noelia va nere i skönvik idag! så jävla chill haha vi satt och åt baguette med vitlöks grejs! sen mata vi ankor eller vvad de heter med bröd haha :D de va fett myyyyyysigt! sen har vi planerat fett mycket om vad vi ska göra i sommar! hahah Värsta planerna ^^ men de e soft! och jag svär vi ska göra allt vi har sagt!! :D
Men idag har jag och noelia planerat lite som vi ska göra ikväll hehe! fast de ska vi överaska vanessa med ^^ men iaf nu smsade vanessa hahaha det har typ tagit 20min att gjort de här inlägget xD men ska väll tagga snart så puss! / amanda

FUCK YEAH!! det är lördag idag! driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicka! och få pengar på luren och lite småsaker! lyckligbrud.nu! :D<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0