Dag 2 - Min familj..

Min familj. VI är 5 personer som bor här i huset -.-'
men det är:
mamma (Ann 44år?)
magnus (Magnus 42år?)
bror (Marcus 25år?)
bror (Martin 22år?)
jag är verkligen jätte dålig på att komma ihåg hur gamal någon är :$ piiinsamt men iaf
och sen jag. Och sen har vi en liten katt oxå som heter malin eller liten är hon väll inte längre haha typ 3år :)
Vet inte vad mer jag ska skriva.. hahah vi bråkar 24/7 elelr asså jag och mina bröder.. Fast vi har även bra stunder iblandd.. dom stunderna är när vi kan vara i samma rum utan att bråka HAHA! men fan vet nt vad jag ska skriva så fuck de herrå.
/amanda..
Pappa  & mamma
Först marcus sen jag sen martin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0