Everyone wants happiness, nobody wants pain. But you can't have a rainbow without a little rain.

nu är jag hemma! eller ja jag tog 21.58 bussen hem från skogsängsskolan :)
jag va ute med emelie,vanessa,danni,nathalie w haha skrev de innan oxå men vi gjorde inte så mycket..
gick mes bara runt och prata ( garva )
asså jag tror seriöst att jag aldrig har skrattat så här mycket som jag har gjort idag när vi har varit med emelie och vanessa! jag gillade verkligen inte dom där tjejerna innan men dom är sjuuukt roliga pch verkligen jätte snälla!
där ser man att man verkligen själv måste döma en person man ska verkligen inte gå efter rykten. Jag har hört massa konstiga rykten om att dom är otrevliga, dryga och bitchiga och massa mer men dom är helt tvärtom! sjukt snälla och jätte sociala! jag började nästan fundera på om emelie ens kan sluta prata? HAHAHAH hon pratar exakt HELA tiden, men det är en bra sak asså för då blire aldrig tyst haha bästa! aja har haft en sjuuukt bra/rolig sista dag på lovet iaf det behövdes! men är gryyymt otaggad till att dra t skolan imrn.. men det är ju soooft att man börjar vid 12.15 :p ska möta upp lollo vid skåpen innan vi börjar iaf men nu känns det som om jag skriver typ värsta bibeln så jag skriver mera imrn pöööss! / amanda
fuck face men i dont give a fuck! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0