FIIIGHT!

Åhh herre min gud asså!
Va nyss med om bråk mellan salem och tumba/årsta! fyfan asså!
var nog de värsta jag varit med om att se sina vänner slå och bli slagna :/ riktigt läskigt asså jag och angelica J fick stå och krama vanessa för hon fick panik och börja gråta när dom lixom stog och sparkade berg i huvet! asså jävla idioter okej de va ju salem som startade bråket.. men grejen va att alla från salem va fulla/ lulliga och berg va så jävla packad så han kommer inte ens ihåg att han blev sparkad eller någonting men det synd på han :(
aah men sånt e väll livet så jag stog och kollade på med felicia S, nadia, vanessa , angelica typ massa mer va där oxå det va typ 35 pers från salem om 25-30 från tumba/årsta tror jag.. men iaf de va as läskigt och grejen är att det inte är slut än, dom kommer dra upp det igen någon annan dag.. Men när aina kom så drog vanessa för hon pallade inte med knas. men jag och jocke drog en bit därifrån haha för han hade oxå druckit och så så han ville inte snacka med polisen osv.. men efter en stund gick vi tbx och då gick jag till josefin och emelie som oxå va där :) stog och väntade på bussen med allihoppa sen när den kom så gick jag till min buss som kom efter typ 1 min så de va chill och sen är de fortfarande massa människor kvar där uppe.. ska väll ta och smsa jocke och jesper nu o.O vet nt vrf jag skulle göra de hahahha dom sa att jag skulle göra de men jag har glömt vrf x)).. men iaf nu sitter jag och chillar i min säng och kollar på tv .. Och imrn får man väll se vad som händer. kan skriva mer om idag, imrn istället för jag orkar inte skriva mera nu så vi ses pöss och kram :D / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0