hahahah

sitter just nu och snackar med jocke. vi "diskuterar" om vart man kan vara och inte vara för att bli kallad luffare, som te.x han kallar mig luffare för att jag hänger i centrum.. men han hänger ju på unkan varje dag äre inte det typ samma grej? deet tycker jag men inte han! knaaaas!

aja nu ska jag väll logga in på spotify och lyssna på lite music! :D
whoopa juste bästa i centrum idag! så jäääävla klockren vad jag älskar vanessas stil hon kör med när någon är elak mot hennes vänner! sandra och emma gick förbi mig, noelia, vanessa och tina i centrum och typ glodde as mycket och skratta då skriver vanessa: vafan glor ni på? då skrattar dom ännu mer.. och sen blev tina så sur så hon skrek hora till dom. ( hon får skylla sig lite själv faktiskt ) men då skrek dom fetto tillbaka och då snea vanessa ur totalt hon tyckte de va så jävla lågt och massa så dom stog och total flippe på varandra ! sen kom : beppe, stefan, dennis, berg, mikkan vet nt om de va ngn mer som kom men alla stog och as garvade åt sandra HAHAHAHA så jävla klockren! om inte hennes farsa hade varit snut så hade vanessa troligen hoppat på henne för hon va såg feg så det första hon säger är : passa dej för min pappa är polis..hahah vilken T.Ö.N.T Jag orkar inte!
hahaha men orkar inte mer nu ska lyssna på musik och sen sova! puss / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0