Helt slut!

Shoo, vaknade vid typ 09.50 Gick upp och tog en macka haha och nu ligger jag i sängen igen x)..
Är helt jävla slut i kroppen efter igår Asså! My as vilken jobbig dag!
Eller asså jag hade riktigt kul igår vi va as många som va ute men jag va mest med typ : Noelia, Jocke , Jesper , Marcus, dennis, stefan... Vanessa, Tina, Emelie va vi med lite i mitten typ haha sen va ju : becka, Eddie, danne, Linus, Jimmie, cassandra, joute, Lindgren, Micke E, nikki, fatou, Anton.. Herre Gud orkar inte mer nu men iaf..
Det började på dagiset att jag va skit kaxig mot Stefan HAHA as kul osv han höll på att ta ner mig typ 6788 gånger x)
Sen skulle jag och Noelia gå t unkan där tog Dennis min mössa för att jag nt gav han cigg sen va jag tvungen att ge han en cigg för att få mössa och för att han nt skulle "tvätta" den i en vattenpöl. Då gjorde jag mig själv busted... -.- Knas men sen så fortsatte allt med mössan till slut orkade jag nt springa runt och jaga Marcus och Jocke som hade as kul åt mig.. Så jag gick in och kolla på saw3D sen när vi kolla på filmen så körde jag och Jocke stirr leken och man fick inte le så jag faila efter 2 sek men han kunde as länge.. Så länge tills han inte kunde ens se mina ögon längre HAHAHA! Aja skriver mer sen för jag fryser ihjäl pööss/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0