Hemma nu..

Kom hem nyss haha
Kul att jag först missade 21.28 bussen sen va jag och Amanda med : Palm, Lindgren och Kim.. Och då när jag skulle gå t bussen så höll Marcus om mig runt en stolpe så när bussen kom släppte dom mig så jag skulle få springa.. Men nej då missade jag skiten. Så jag gick tillbaka till dom så jag kunde få låna en tändare eftersom att jag nt hade en men då skulle dom tagga hem så marcus fick gå med mig en bit haha fast de va han själv som valde sa att han kunde det :) men iaf trevlig pratstund haha i början va jag riktigt sur men när vi hade gått typ 5-10 min så vart jag lite trevligare hahhaha slyna vad han ska få igen för allt han sa! Jag HATAR Kim och han är skit ful riktig lodare! Och så säger han att jag är kär i han osv hahha! Vi typ slog ner varandra på vägen hem och sparkade varan haha aja de va iaf roligt lite! :). Men nu börjar bigbrother igen så ska kolla på det pöösss/ Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0