Herregud asså

vilken lördag! det började med att va på unkan i typ 30min sen tagga jag och noelia och fixa ven 'flaska' vin så jag , tina, vanessa och noelia satt vid skogsäng och drack :) sen gick vi till pärlan och träffa fett mycke folk där skit kul! men sen började moooones och sebbe snea fett mycke och alla skrek aina sa vi börja röra oss mot baksidan av skogsäng.. då vare: jag,tina,vanessa,amie,mooones,sebbe,martin,emilia,nadia,william,keff,noelia vet nt om jag glömmde ngn nu men iaf sen började alla skrika där att aina kom så alla vi utom noelia började röra oss mot rönninge, vi kom t tvärvägen typ sen stanna vi där och efter ett tag så gick vi t en lekpark där.. men jag och vanessa frös och vi pallade inte va där bland alla som spydde och grejer.. grooooose -.-så då gick vi t unkan och där träffade vi: noelia ,cassandra,palm,lindgren,micke,ivring,johan och typ julia(?) och hennes polare(har ingen om vilka dom är) :) men de va soft men fett tråkigt så jag och vanessa tänkte dra t garnudden för jocke sa till mig och komma och jeppe sa till henne men vi skulle va hemma vid 00.00 typ så vi sket i det och drog tbx till alla fyllosar haha :D rätt kul att se alla vara så där asså! men iaf sen drog vi t solsidan och softa lite. men jag frös så jag tog 28bussen hem med william haha och de va min lördag! :D hahaha och det där va bara typ hälften av vad som igentligen hände men känns onödigt att sitta och skreva ner verkligen allt! ;) men ska väll ta och kolla på luren nu för 2 fucking apor sitter och dödar den :/ hahah driver men iaf puss skriver mer imrn// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0