Knääääääääs!

hahaha det är kul när folk sitter och smsar 24/7 sen när de träffas i verkligheten så sägs det inget HAHA  having a good time right now! jag har kom på att jag själv va sån.. så jag slutade smsa med dom jag viste de skulle bli så med och de funkade perfa.. tills igår hahahh men kör bara eller nej vad ska jag skämmas för.. okej rätt mycket grr grr lixom nej men... xD hahhaha okej känner att jag vill radera allt jag skrivit nu men jag orkar inte hahahahha asså herre gud aja hoppas på att inte träffa människan idag ^^ men måste börja fixa mig ska dra upp till centrum vid typ tre för att träffa vannish! ahahahha utan fläckar eller vad de är.. nej men jag och vanessa komemr väll antagligen vara i centrum hela tiden och vänta på att noelia ska komma.. så om ni vill ha autografer av två fett coola brudar äre bara att komma dit vettni :D aja heerråå/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0