Lak sho!

HAHAHAHAH hade största dampen igår asså!
men seriöst! är fortfarande chockad! seriöst känns som om någon har dött lixom?! det är en mobil herre gud men iaf :o nu har jag en gammal sony ericsson ://
men aja ska fixa mig sen dra hem t jeppe och hämta mina cigg och sedan röra mig mot bussen och tagga t centrum.. sen läre väll bli att vi taggar t unkan när dom öppnar haha LIKE A BOSS!
jag och noelia är typ alltid först.. stalker :) men tisdagar är roligast för då jobbar jonathan och linus och dom är sjukt sköna asså! as roliga haha jag o  noe brukar lyssna på dom när dom som vanligt står och tjaffsar och de slutar med att dom springer runt som 2 barn och kastar bollar på varandra HAHAHA aja pööööss! / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0