Min underbara dag!

Oherre gud vilken underbar dag jag har haft idag! det här kommer säkert bli långt haha!
Det började med att jag började skolan vid 12.15 och sluta 13.35 :D sooooft
sedan så drog jag t centrum och träffa folk! sen drog jag och vanessa hem till mig och vi va här rätt länge.. vi käka "lunch" och sedan kom mamma och pappa hem med hår färg så vanessa färgade mitt hår! nu ser det iaf mycke bättre ut än innan ;)
men sedan drog vi t centrum igen och träffa alla.. sen tog jag och noelia 18.29 bussen t unkan! och HElvete vad jag ville döda jonathan! han skrämmde skiten ur mig när vi kom! idioten hade lagt sig på golvet vid dörren så när jag slet upp dörren så började han skrika! Oh fyfan vad rädd jag blev! herregud! ahhahahaha.. Iaf asså idag på unkan! jag tror seriöst ALDRIG haft så här kul på unkan! det började med att : jag, noelia, vanessa , amie , marcus , erik och nadia va inne i 'mysrummet' som jag kallar det haha ;) och hade det as trevligt och jätte kul! sen började jonathan och jemie dansa sen vart de så att alla just ( go whit the flow ) hahaha så alla började hålla på och dansa och ja! de va as kul! sen när dom stängde så stog: jag, martin, emelie, william , amie, nadia , mones, sebbe och nadia ute och hade trevligt och snackade osv sen började alla dra hemåt så jag och emelie följde vanessa hem! hahahahaha det gjorde min dag så mycket roligare! :D men iaf sen när vanessa hade dragit så satt jag och emelie och väntade på bussen i 21 minuter! -.- och nu sitter jag hemma :D hahahaha THE END! :D men imrn ska jag nog krökish med: emelie, vanessa och noelia!!!! FUKKKKA UR :DD aja nu ska jag fortsätta sitta och bortförklara mig för Rh i chatten! hahahahhaah!!!! :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0