Yesterday

HAHAH igår va jag på unkan med noelia först.
sen när vi stog ute och rökte kom palm till oss och ställde sig där haha han ville ha min cola!
och jag va fortfarande sur på han så...
jag- rör inte min cola!
han- men snälla låt mig smaka!
jag- nej för jag pratar inte med dig!!
han- varför?
jag- för det va verkligen viktigt att få hans nummer igår!
han- men jag drog ju ut sen de va drf jag inte svara..
jag- och
han- okej förlåt mig?
jag- nej
han- förlåt..
jag- nej
han- vad ska jag göra då? :(
jag- vet inte ´..
osv......
HAHAHAHA sen kännde jag mig fett fittig så han fick smaka....
men iaf sedan kom de massa annat folk och sen kom jesper med mina cigg efter typ 5558 år!
hahaah det första han säger är : jag tog tian och sen kaaaaanske jag rååååkade ta någon cigg. ;)
hahahah fett ful sen stefan ba: du kolla inte på mig när du öppnar de för det va jesper inte jag! HAHAHAH verkligen göra sig själv busted :D
men skrev om de här för jag har sjukt tråkigt nu när jag är sjuk oxå.. hade inte något annat att skriva om heller.. ;) men skriver mer senare byebye / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0