Åh änglabarn♥

Taggade t skolan imorse.. haha hade stöd med hadijat o tarja :)
efter så satt jag oh hade o chilla utanför iv hahaha självklart började affe hålla på osv.. Sen blev jag tydligen värsta blondinen.. hallå jag kan ju inte fatta att han driver när han säger att han går runt med en sax i bak fickan :/ behövde verkligen en sax.. HAHA..  aja sen hade vi lektion igen då snacka vi om paddlingen :D vi ska ju dra o paddla med klassen den 24 typ :D Alla i klassen är så sjjjuuuuukt taggade :D haha men sen typ drog jag hem för jag orkade inte plus att jag typ håller på att få öroninflamation .. :/ så jag drog t säby och satt o chilla i cafeterian med keff.. Trevligt läge haha sjuuk humor snubben har ;) sen drog vi t solsidan o sen hem för va fett hungrig :p och nu sitter jag i rummet och chillar med musik ;p aja puss/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0