Akward..

HAHAHA jesper o jag på bussen:4
jesper- jag såg de fina meddelandet du lämnade till mig!
*martin k as garvar..*
jag: VA!? vadå? :o
jesper- *öppnar baksidan på mobilen* där de står 'jag älskar dig!'
jag: hahah ja för de va ju t dig oxå? :)
jesper- ja! sluta mytta!
jag: akward moment.. :$
Sen började jag oxå garva o då satt han o fnittra sen tog han kort och skit på oss haha ännu mer akward.. sen satt han o pussa på mobilen.. Men WTF(?) hahahha! människa asså!<3
Och sen för att inte jag skulle behöva skämmas så sa jag att de va 'jannica' som hade skrivit d t marcus *min bror* när han hade mobilen! AHAHAHHAHAHAh de roliga är att han aldrig har haft den luren x'd.. Men de va inte t honom.. de va inte t någon jag hade bara lust att skriva de....
puss/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0