bääääääästa hahhah!

HAHAHA hade nyss fönster talk med cassandra o jeppe :D
Bääästa hahha fast cassandra stog på deras altan och jag stog i mitt fönster och sen kom jeppe ut ur sitt och börja snacka! hahahha bäästa bror jeppe riktig inbjudare som kmr efter o ba: va mysigt vi hare HAHAHAH! klockers :D<3
nej men har varit på unkan typ heeeela dagen -.- standard.. haha jag o becka stog tillomed utanför dörrarna o vänta tills dom skulle öppna i typ 10-15 min. brist på liv.. men iaf sen kom vi in sen satt vi och rita, sen satt vi o snacka med polisen osv som vi gör varje torsdag haha! sen satt jag o becka och planerade massa saker med dom som jobbar där om vad dom ska kunna göra där och tillslut kom vi fram till en massa saker haha! hoppas allt går bra bara att vi får göra det :D sen satt vi inne i mys rummet och snackade massa och sen kom : emelie ,jason o wille in dit oxå fat de va redan folk där såre va löööngt lixom :) haha men sen tog jag 21.29 bussen hem med: martin k, martin b, jesper, becka, wille, jason, jennifer OSV...
Söt jeppe är som sitter och pussar på MIN mobil som han har fått låna för hans hund är som bakrunds skärm haha sen sitter han och tar kort på oss ( mig o han) xD sen på jennifer osv.. HAHA :)
Sen gick vi av bussen då gick jag med jennifeR för martin o jeppe skulle t sudden först och fixa ngt ;)
Och sen gick jag in o de va då som jag gjorde de som står högst uppe :D och nu sitter jag bara i min säng och chillar galet.. fast ska snart röra mig mot vardags rummet för att sova! haha har sovit där i ngr dagar nu för att min tv är inne på lagning och jag kan verkligen itne somna utan tv :/ aja bara att hålla ut i ca: 3 veckor.............. aja puss o godnatt/amanda
så saaaaaaaaaaant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0