Bääääääästa!

Kom nyss hem från Rb :) bääästa! har chillat galet med:  emelie, annie, jesper, sudden (tobias) ,tobias bergfors, calle L, ida A, gurra, calle K, ante bodin, johan, fredrik, wille , Rh, kikki, Rb#2, mikan, vannessa, emilia, josefin H, dennis,theo o någon random, en till random och massa mer randoms finns massa mer namn men kommer inte ihåg allla hahah men typ nästan allt som hände där tycker jag att de kan stanna där ;D hahaha bääästa! skiiiit kul att vara där faktiskt! riktigt nice, för er som drog hem därifrån eller inte ens följde med.. Ni missade något sjuuuukt kul! :D Roligaste jag gjort på länge, men hade ingen dricka med mig o alla ville att jag skulle dricka så de käna man på, men aah de va soooft träffade nya människor smått kul HAHAHA sudden asså xD jag o alla brukar ju röka typ utanför honom HAHAHA han ba: men dig känner jag ju igen! brukar stå med dina polare vid mig o röka? jagba: va? asså nej hahah eller jo :$$ hahah så kan de gå.. men ändå bloggar mer imrn om kröket osv för nu ska jag fan käka!!!!! sjuuukt hungrig osvosvosv
SKITER I OM DU ÄR TJOCK SMAL FIN ELLER FUL FÖR NU SKA VI HA SÅ JÄVLA KUL FÖR VI SKA DANSA PAUSA DANSA PAUSA!!!! ( typ nått sånt) aahahhaha har hört den låten i typ 2 timmar .. sen Can you blow my wistelrkengtrhb  osv med ngt HAHAHAH jag orkar inte pööööööss! /Amanda

Kommentarer
Postat av: Cecie!

Finfin blogg jag hamnat på ^^



Just nu är jag med i en tävling, och det skulle betyda MASSOOOOOR om du skulle vilja rösta på mig!

Det enda du behöver göra äroch kolla på detta hära videoklippet, inte hela om du inte vill.

Men det skulle i alla fall betyda MASSOOOOR!!

http://www.youtube.com/watch?v=J13wbf5GMuQ

(förlåt om du inte gillar såna hära kommentarer, då är det bara ohc ta bort den ;)

Kram Cecie!

2012-05-20 @ 10:10:02
URL: http://cecie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0