Bergodal bana!

Asså den här dagen har varit som en fucking berg o dal bana :)
Det va först dålig allt började helt fukat sen fixade de sig o blev bra igen sen kom vi t garnudden däre va sjuuukt tråkigt i början.. sen kom jocke,martin k, dennis, berg o jeppe som värsta inbjudarna dit fast dom sa att dom inte skulle komma osv.. men sen så gav jag min sista dricka till dom för att jag tyckte synd om dom haha :) sen skulle vi dra mot pärlan men då frågade jeppe o dom om jag ville hänga med på fest men pallade inte så sa nej o då vart dom lite tjuriga.. -.- så då vart de knas igen men en drog jag o dani vidare mot pärlan o skulle träffa folk .. osv osv osv pallar itne berätta om hela dan haha aja ska smsa lite till nu o kolla fejjan o tv så kanske bloggar mer sen eller så gör jag de imrn om jag glömde ngt från idag puss/Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0