Blandat

Haft en jätte bra dag har varit i nyköpif haft de bra med mamma o mormor mm. Sen tagga ja hem träffa amanda en stund, gick hem till becka fikade osv. Sen tagga vi till centrum sen vidare hen till ida o amanda.. Vi snacka o typ skrek som idioter orkar inte berätta allt:) sen vid nio tagga vi till
Idas mormor hämta pengar sen mötte vi amanda,cassandra danni o noe, sen gick vi till krysset, sen vidare hem till ida lyssna på musik o drack! Eller ja drack inte men dom andra gjorde sen tog vi elva bussen hem o nu sitter jag i mitt rum o äter jordgubbar med grädde som världens bästa mormor köpte till mig<3

Imorrn ska jag kanske till en restaurang med jonnys syrras familj o våran familj, så de blir mys! Vi ska äta mongoliskt så jäääävla gott!! Fast de va inte säkert mamma kanske skulle ut med nettan men vi får se. Pussokram! <3

 


Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra?

2012-05-19 @ 00:10:32
URL: http://teresebrodin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0