:'(

Åh åh åh åååh
Känns som man faller flera tusen meter
Jag bara faller, jag bara faller ner.
Så jävla trött vill inte falla mer.

Vill bara bort från mina jävla tankar,
så jävla trött på hjärtat som bankar.
Vill bara lägga mig ner vakna i en annan tid.
En annan tid, hinna tanka inte rätt på bli.
Behöver dig allt, jag behöver ditt skratt.
När vi e i sarv(?) faller jag ner platt. (Jag faller)

Vill inte resa mig igen om din hand inte finns där,
Känner mig svag, tål inte benen men jag
Jag ska försöka igen. För jag har inte gett upp än.
Jag ska ta mig i kragen, jag gör det för min vän.
Om du lovar att du hjälper mig sen.

Känner jag faller.
Jag faller ner igen. Känner jag faller.
Jag faller bort från min vän.
Känner jag faller. Tapper greppet om omgivningen.
Du ser jag faller.
Jag bara faller om och om igen. (Om igen)
(Så mycket tankar som snurrar och ingenting
som riktigt fastnar och ingenting
blir gjort. Bara faller flera tusen meter å man vill bara upp igen.
UPP UPP UPP UPP UPP UPP.)

Jag säger tankar som kommer å tankar som går.
Ja vissa tankar finns det som stora sår. Vissa tankar dom sticker vissa
tankar består. (Dom består)
Vissa tankar får mig att fälla en tår.
Vissa tankar kommer efter alla dessa år, ingenting jag förstår.
Men jag vill vidare nu vill inte vara kvar här vill bara vidare nu så
långt benen mig bär. Vill bara bort härifrån till en annan planet.
Vill bara bort härifrån till en bättre
verklighet. Vill bara bort. (bort, bort, bort)
Vill bara bort. (bort, boooort)

För jag faller. (Jag bara faller)
Du ser jag faller igen.
Jag faller. Jag faller bort från min vän.
Jag faller. Tapper greppet om omgivningen.
Jag faller. Jag bara faller om och om igen.
Vill inte falla mer nu. Vill inte gråta så nån ser nu.
Pallar inget mer nu.
Men utan dig mitt hjärta, hade jag aldrig rest mig igen.
Här utan dig mitt hjärta, hade jag aldrig rest mig igen.

Du är min allra bästa vän yeeeeh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0