Fucking cp!

Jag hatar min bror! mest av allt! han är sjuk i huvudet.. Kan bara få jävla cp fucking horunge ryck på mig från ingen stans? för martin gör ju aldrig fel? nejnej han är ju så jävla prefekt hela jävla tiden! bara för att vi itne är hel syskon så kan du fan inte behandla mig som smutts. DU är fucking SMUTTS!  herregud! kommer och skriker sönder för att jag inte har spotify premium? VAD FAN VILL DU FUCKING CP BARN!? och hur fan kan man köpa pengar? tycker du oxå kan göra de isf..! .. JAG HATAR DIG.

Tiden då vi var bästavänner! bråkade aldrig och allt var perfekt. Den tiden kommer ALDRIG tillbaka..
vi kan inte ens va i samma rum utan att bråka? vafan är vi för syskon? visst alla syskon bråkar.. men dom kallar fan inte varandra för horungar och vad som helst som vi gör? jag orkar inte.. vill bara flytta.. HEJDÅ/amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0