Happppppyyy

Shooo! idag är man fett glad dåra! haha
1. jag åkte in t stan med pappa direkt efter skolan och lämna in min lur på lagning.. å får tbx den imrn! :D
2. jag fick kebab på vägen hem!
3. det är fucking fredag!! :D
4. jag har dricka så idag blire krök! Whoooop whoooop! :D
5. jag fick sluta tidigare för att jag ändå bara satt och kollade på xD
aja dage hittills har varit awsome! :D som ni kanske ser! :D
Det ända som inte har varit bra är att jag har nackspärr typ och att jag inte får tbx min vita IPhone.. nej den färgen va ju slut så jag får en fucking svart :// men aja.. fanns även : guld, orange, grön och gul och välja på men fuck no! haha svart eller vit skare va :D en i stan mötte jag : martin krik först sen vid tågen så mötte jag jesper o martin k... -.- mysigt? näääää.. men iaf sitter o väntar på att noe o becka ska bli klara så vi kan dra upp mot centrum snart så jag kan få my stuffs lixom! :) aja puss/Amanda
HAHAHA sööööt b-rud eller vad?
lite små trött bara xD (gammal bild)... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0