If you don't fight for what you want, don't cry for what you lost.

Sitter jusst nu o lyssnar på: Summer paradise - Simple plan. SKöööön låt! :)
Kom hem från praktiken för en stund sen, drog lite tidigare för dom skulle gå ända t kantarellstigen -.- pallante osv haha men ska fan göra nått o äta nu :) sen blire väll o checka om ngn vill tagga ut :D och like a baaaaaaaws kommer jag o noe som standard att ta 18.29 bussen t unkan hoppas jag! :D aja skriver mer sen
Jag bygger bygger upp, och du river river ner.
och det gör mig så lack du o du vägrar ge upp
Jag klättrar klättrar upp, och du drar mig drar mig ner!..
Du måste flytta på dig!
:D ÄLSKA' <3 puss/Amanda
Tuuuung bild'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0