In every girls life there's a boy she'll never forget and a summer where it all began.

Sad but true..

Haa. vare de ända du ville? säkert därför du frågade om jag ville komma förut oxå och du kallade mig uttnyttjare? haha tycker seriöst synd om dig! ditt spel funkar inte på mig längre för jag kunde inte bry mig längre, för enligt dig så gör jag alltid fel vad jag än säger eller skriver så är de fel..
Jag är inte sur eller något. Tycker bara det är allmänt fittigt och säga att jag är en utnyttjare och sen vara sur på mig as länge osv.. Sen så gör du exakt samma sak själv? vem ere nu som frågar efter cigg varje jävla dag? haha lilla gubben om du bara ska höra av dig när de är något så kan du lika gärna radera mitt nummer för jag kommer inte svara på dom smsen ändå.. puss/Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0