Jag vill inte klandra dig, Jag bara saknar den gamla dig.

Jag är så lessen men jag måste gå, släppa taget om oss två. Lämna  dig så jag pallar inte bråka mer, hoppas du förstår att inga plåster täcker mina sår. Har redan packat väskan redo för o gå, o de krossar mig så du anar inte hur jag mår sen jag stack har hela min värld bara varit grå. En tår rinner ner för kinden o jag saknar dig även fast jag har fel o du hatar mig. Du va så mycket mer än bara de där , ja du va hela min värld ja du tog hela min skäl. Du visa MIG va riktig kärlek är nu står jag här själv i mitt fönster varje kväll o ångra allt som har hänt.

Såå jag tar steget ut jag lämnar dig jag älskar jag kör ensam bort från allting som känns som du, jag tar steget ut ey jag tar steget nu åh jag tar steget nu jag lämnar den jag älskar o kör ensam bort från allting som känns som du, jag tar steget ut yea jag tar steget ut...

För mycket tuggrulens jag tror jag kommer krash landa , jag tänker på dig varje dag o jag kan knappt andas, jag måste sansa mig själv För inget e desamma allting är redan förstört o jag kan inte stanna. Har tappat glöden våran sol har blivit måne o dedär med att höra din röst i telefonen " funkar inte längre" men jag undrar vad du gör o hur du mår nu, aldrig trodde jag att våran kärlek skulle dö ut... Så jag är lessen att jag sa "jag älskar dig förevigt o allt kommer bli bra" för många broar har bränts jag går genom eld snälla låt mig ta steget ut o glömma allt som har hänt..


Jag tar steget ut jag lämnar dig jag älskar jag kör ensam bort från allting som känns som du, jag tar steget ut ey jag tar steget nu åh jag tar steget nu jag lämnar den jag älskar o kör ensam bort från allting som känns som du, jag tar steget ut yea jag tar steget ut...

Vår kärlek gör ont som ett skott i min kropp, o själen känns tom ja den vägen vi gått tog slut. Den vägen vi gått tog slut eyay. Vår sol blev till måne vår sol blev  till måne, jag saknar dina strålar som sken upp genom åren men nu finns de bara tårar kvar. De är därför jag tar steget ut jag lämnar dig jag älskar jag kör ensam bort från allting som känns som du, jag tar steget ut ey jag tar steget nu åh jag tar steget nu jag lämnar den jag älskar o kör ensam bort från allting som känns som du, jag tar steget ut yea jag tar steget ut...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0