Just chilling'

Shoo sitter just nu i soffan efter att ha kommit hem från centrum för andra gången haha drog först upp t centrum tog ut lite money sen träffade jag keff så va där med han o vi väntade på ante sen efter att ante hade varit där så tog vi bussen hem HAHAHA snacka om att grabben har otur! först så va han jätte kissnödig.. sen när bussen kommer så fuckade hans mobil så han va tvungen att starta om den oh busschaffören va rätt trevlig så han tog sig tid till att chilla på att den skulle starta osv.. sen en stund efter att bussen precis börjat åka så vart han trött på sig själv för han hade glömmt sin nyckel hemma hos sin mamma så han va tvungen att bryta sig in i hans egna hem AHAHHA trodde jag skulle dö så jag gick o retade han hela vägen från bussen t han xD men iaf sen drog jag hem o chillade lite sen drog jag upp t centrum igen med noe o käka KEBAB<3333333333.. BÄSTA hahha emelie va där med sina syskon o hennes mamma asså de gjorde min dag asså! hennes små syskon erik & samuel(?) (haha vet itne om de va så han hette :$ men typ) hahaha så sööööööta asså jag dör :') garvade under hela tiden vi var där x) aja de va iaf sjukt gott men sen när vi va klara så tog vi bussen hem igen och nu sitter jag i soffan och lyssnar på NÄÄÄK= kärlek <3 men ska checka feejjan nu puss/amanda
TUUNG<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0