Lördagen..

.. förstörd IGEN. Så jävligt ovärt att lägga ner tid o pengar på att köpa dricka om man ändå inte kan få dricka skiten! fucking cp barn! :) Så jävla sur + öroninflamation + huvudvärk.. kan de bli värra? jo de kan de eftersom att min fucking hund går runt och säger att jag har rövinflamation.. asså va? va e ens de.. -.- hahah så muppig asså menmen.. Har chillat på unkan typ hela kvällen haha alltid lika kul o sitta själv med alla grabbar.. asså william, jocke o mackan. självklart sitter jag o mackan o bråkar (nyper varandra och säger saker ) han nöp mig så jag började blöda :/ fucking tjej naglar... haha aja men sen breve fast i soffan sitter wille o jocke o dampar när dom kör fifa xD StandaRd.. haha sen fick dom någon jävla ryck och började gå runt o säga att jag har rövinflamation fast jag sa öroninflamation haha mongos asså ;) hahah aja de är ändå kul att vara med min hund och mina stalkers HAHAHA DRIIIIIVER!!!!!! nej men de e kul. Faktiskt sjukt roligare o vara med dom än o vara ute o supa. eller supa o supa..
Ta hand om alla som super för att dom aldrig kan lära sig och dricka på måtta! och gör satt ingen annan kan få ha kul!.. TACK.. Ni kanske inte tror att ni är jobbiga och ni tror att ni kan ta hand om er själva men nej! de e grejen att ni inte kan, ni skulle vara helt jävla lost om vi inte va med. Där går fan gränsen om man ska dricka så kan man fan göra de med måtta och inte supa sig dyng rak så man måste ha hjälp med allt... de e fan lågt.. Och om någon tar åt sig nu kanske de är för att de stämmer in på den!.. sjuukt asså. /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0