Snackish..

Asså jag orkar inte..
1. alla tror att jag gillar jocke osv.
2.Wille kommer in i bilden.
3.Jesper tror jag är på g med mackan
4.mackan tror jag är på g med jesper.. Vafan vill ni igentligen? -.- Trött på salem@ JAAA..
HErregud jag snacka med mackan idag.. Om de på facebook och att jeppe tog de as seriöst de han skrev osv. Och då skratta han och sånt så jag ba : men lägg av de e inte kul.. Han ba : varför blir du sur? är ni på g eller?. jag : men lägg ner nej de är vi inte.. Och sen vare en massa annat skit som jag inte orkar sitta och skriva ner..
Berättade nyss för jeppe att han typ har brud oxå hahah svaret blev bara. va vem? SÅ ÄGD!..
Aja skriver mer senare /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0