TaaddaaaA!

Im back homies! :D
Efter en kväll på unkan om började vid ca halv 7 om vi ska vara sånna ;) hahah
nej men alla snorungar fick va dör idag för att dom skulle uppträda osv.. sen efter de så hade vi kuuuuul asså kärlek t nikki,dani,emilia,golan o jennifer! <3 så sjuuukt sköna brudar.. Rip mina thights! :( hahah fett våldtagen asså... Vänta bara! :D hahah nej men vi chillade galet garvade sjuukt mycket! as lyckad kväll även fast vi inte drack som planerat.. Men sen så hade jag så ont i mitt öra ( har öroninflamation ) :/ så jag skulle gå in i mys rummet haha forever alone typ men sen wille där så jag joinade han x) inte ett bra val menmen.. Vi satt o snacka om typ allt. Sen blev de kanske lite för mycket som hände där inne men iaf inga detaljer osv.. ;) tralallalal men kom precis hem efter att ha tagit 23.30 bussen från unkan med wille o martin jätte mysig buss resa..... nooooottttt men iaf :D..
orkar inte blogga nu ska fortsätta smsa och chattish lite på feejan.. btw! imrn ere krök! :D bäääästa b-ror! <3 omg de e ngt som låter utanför mitt fönster.. Vågar inte röra mig.. omg jag kommer dö omgomgomgomg! liiiiv rädd.. vågar inte ens stänga de.. tur att presienen(?) är neddragen omgomgomg jag dör herre gud ....... fast nu slutade de omgomgomg kommer ändå dö.. livrädd omgomg.. okej de började igen omgomgomg.. ;) aja puss älskar er alla.. här har ni förklaringen om jag inte bloggar ngt mer.. pusS/Amanda
jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0