Trööööött!

Asså är sjuuukt jävla trött :/ det gick ju inte så bra med de där att lägga sig tidigt haha låg o kolla på tv en skit bra film! sen när den sluta så började ett annat bra pogram och när de slutade tänkte jag att jag äntligen skulle få sova.. men nej vid 01.45 så började mackan smsa -.- haha suuuug! så vi låg o smsa t typ 03.15  haha kul x) nej men sen kunde jag inte somna för ens typ halv 5 fml..  och att  bli väckt vid halv 8 av mackan igen va ju inte det roligaste.. fml igen nej men de va för våran lilla affär vi skulle göra ( inge misstolk ) nej men sen gick jag upp åt o fixade mig sen drog jag t praktiken, men drog därifrån vid typ 11 för jag orkade inte va kvar fööör trött hehe. nej men gick upp t centrum då sen efter ett tag kom mackan så då fick han fixa cigg t mig (y) haha han fick 1 cigg för att göra de, men han tog mina 6kr oxå.. kunde inte bry mig mindre men aah :) ahahh fail men nu sitter jag iaf hemma med shorts o linne! (yyyy) ska nog gå ut och lägga mig på baksidan en stund. men de jobbiga är om kikki o dom är hemma så ser dom rakt in på baksidan -.-.. fml iiiiiiiigen.. xD men aja puss/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0