Unkan osv..

Hur kan de va en tvångstanke och kasta upp en tändare på ett tak? så moooongo människa asså hahahhahaha helt slut..
Aja annars är väll allt bara lunga puckar :p har precis kommit hem från unkan.. sjuuuukt tråkigt där idag..
självklart så blev jag offer för jocke.. som tog mitt buskort o min mobil.. sen gav busskortet t martin o mobilen t keff.. sen gav tydligen keff mobilen t jocke igen haha såååå ppiiiiiiinsamt om han läste alla sms....
aja men efter mycket jagande efter jocke så fick jag tillslut tillbaka min mobil.. sen hände de typ ingenting.. så becka, jag o noe tagga hem så mötte vi andy på bussen haha fett glad för han ska fixa en tatuering t mig :DDDD överlycklig hehe. aja ska kolla på desperate housewives :D
hahahah kolla mongot!. /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0