Whistle baby!

Haha ajajaj! hade sjuuukt trevligt igår.. förutom de att när jag skule tagga hem vid typ 1 först så drog alla i mig o så.. Sen när jag ska ta halv 2 bussen så missar jag den.. sen går jag tt bussen runt 2 för att jag trodde skiten gick 58.. men nej nej sista bussen va den innan så jag drog tbx t festen igen ringde mamma o sa att jag sov över hos emilia... Emilia världens skönaste människa! sen kikki! OMG vad pinsamt.. hon har fönstret som är mot vårat håll.. omg vad piiiiiiiiinsamt! när hons tog o berätta saker.. aja skit it .. ska bara säga till mamma sen! :$ men iaf ska väll börja fixa mig så jag kan börja rörish mot centrum.. Ska fucking fixa cigg! har inte rökt på asssssssssssss länge!! -.- aja puss/ Amanda
Sliiiiiiiiiten B-rud! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0