Ångesten som uppstår på en söndag.

Knaaaaas! Kvällen vart så sjukt lyckad när vi drog t Cassandra! Hade skit kul!.. Fast drack nog liiiite föööör mycket asså.. Sen iaf så skulle jag gå på en "promenad" och träffa en "kompis" Hahahahahahah jag orkar inte :'( men aah iaf kom tbx t Cassandra efter typ 1 timme höhö! Lite fullare än vad jag va innan.. Kunde knappt varken gå, prata, sitta eller någonting! Men sen så va jag bara med alla där och hade de kul och försökte va så social som de gick haha :D tror jag lyckades rätt bra faktiskt ;) Aja nu blire typ dagbok.. Så aah tar de här kort nu.. Idag har jag bara varit hemma hela dagen.. Gick och la mig vid 11.30 typ sen vakna runt 17.00 tror jag! Sen efter ett tag kom Jocke hit och han åkte för typ 1 timme sen.. Sådär jah! Hahaha aah och imrn har jag kanske en dejt!!!! :D HAHAHAHAHHAHA jag driver! :* puss
-Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0