Chill fredag!

Hr varit chill som fan idag asså!
Började med skola vid 12.. Sen slutade jag vid 1 ;) då drog jag och Julia ner t rönninge sen efter en stund drog jag hem och chillade. Sen färgade jag håret och efter de drog jag med mamma upp t centrum där jag "träffade på" Amanda haha :) sen drog vi me cassandra och noe ner t rönninge en stund.. Sen drog jag hem.. Chillade lite sen kom Jocke hit typ lite innan 7 sen drog han för typ 1timma sen då drog jag upp t cassandra i typ 5 min :) och nu ligger jag i sägen med min dejt! Ben&jerrys! Jag döör vad gott! Haha riktig shoooockis! :$ Aja orkar inte blogga mera nu hahah told yah my life story nyss lixom.. Puss
-Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0